Menu
Your Cart

Wymiany towaru

Zasady reklamacji i wymiany towaru

1. Towar zakupiony w sklepie internetowym  www.folie-expert.pl podlega wymianie w przypadku gdy:

1. Towar zakupiony w sklepie internetowym  www.folie-expert.pl podlega wymianie w przypadku gdy:

1.1 Otrzymana ilość towaru jest mniejsza niż podana w zamówieniu.

1.2 Towar został uszkodzony w czasie transportu.

1.3 Zaszła pomyłka – sprzedawca wysłał inny towar niż podany w zamówieniu.

1.4 Zaszła pomyłka – wymiary otrzymanej folii są inne niż podane w zamówieniu.


2. Zgłoszenie wymiany towaru
2.1 Zgłoszenia wymiany towaru można dokonać w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania przesyłki.
2.2 Zgłoszenie wymiany towaru należy przysłać e-mailem na adres info@folie-expert.pl W wiadomości trzeba podać:
2.2.1 Nazwę towaru, numer zamówienia i datę zakupu.
2.2.2 Powód zamiany (punkt 1.1, 1.2, 1.3., 1.4).
2.2.3 Dołączyć 4 zdjęcia, wskazujące na powód reklamacji, zrobione z różnych stron.
2.3 Sprzedawca towaru może poprosić o dodatkowe informacje i zdjęcia.

3. Procedura zwrotu towaru w przypadku punktu 1.2
3.1 Po otrzymaniu wiadomości e-mail z potwierdzeniem wymiany towaru, wejdź na swoje konto na naszej stronie, odszukaj zamówienie ze zwracanym towarem,  naciśnij przycisk zwrotu i postępuj zgodnie z instrukcjami.
3.2 Zapakuj towar bezpiecznie, tak by nie uległ uszkodzeniom mechanicznym w czasie transportu.
3.3 Transport zwracanego towaru zapewni sprzedający. Kupujący zostanie powiadomiony o dniu i godzinie odbioru przesyłki przez kuriera.
3.4 Kupujący wyraża zgodę na przekazanie zwracanego towaru kurierowi.

4. Procedura zwrotu towaru w przypadku punktu 1.1, punktu 1.3, punktu 1.4
4.1 Po otrzymaniu wiadomości e-mail z potwierdzeniem, wejdź na swoje konto na naszej stronie, odszukaj zamówienie ze zwracanym towarem,  naciśnij przycisk zwrotu i dalej postępuj zgodnie z instrukcjami 
4.2 Zapakuj towar bezpiecznie, tak by nie uległ uszkodzeniom mechanicznym w czasie transportu.
4.3 Kupujący powinien zwrócić towar kompletny, odpowiednio zabezpieczony, zapakowany w oryginalne opakowanie.
4.4 Transport zwracanego towaru zapewni sprzedający. Kupujący zostanie powiadomiony o dniu i godzinie odbioru przesyłki przez kuriera.
4.5 Kupujący wyraża zgodę na przekazanie zwracanego towaru kurierowi

5. Postępowanie sprzedawcy po otrzymaniu zwrotu towaru punkt 1.1, punkt 1.3, punkt 1.4
5.1 Po otrzymaniu przesyłki sprzedawca przeprowadzi dokładną kontrolę i ocenę towaru oraz reklamowanego zamówienia.
5.2 Sprzedawca może filmować i rejestrować swoje czynności oraz stan zwróconego towaru.
5.3 Zwrotowi nie podlega towar używany (częściowo lub w pełni).
5.4 Zwrotowi nie podlega towar w uszkodzonym opakowaniu (należy o tym wcześniej uprzedzić sprzedającego).
5.5 Zwrotowi nie podlegają folie uszkodzone (częściowo lub całkowicie).
5.5.1 Niedopuszczalne są zgięcia i załamania na folii.
5.5.2 Niedopuszczalne są załamania krawędzi folii.

6. Wysyłka nowego towaru po uwzględnieniu reklamacji (w zamian zwróconego)
6.1 Wymieniony towar jest wysyłany przez sprzedawcę w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania zwrotu.

7. Sprzedawca może odmówić wymiany towaru w przypadku gdy:
7.1 Towar był źle zapakowany i uszkodzony w trakcie zwrotu.
7.2 Zwrócony towar był używany.
7.3 Zwrócone folie mają rysy, załamania i zagięcia.




 



We use cookies and other similar technologies to improve your browsing experience and the functionality of our site. Privacy Policy.